Word ook lid

Lidmaatschap

Je kunt vrijblijvend een tijdje naar onze repetities komen luisteren en meezingen. Beslis pas na deze oriëntatieperiode of je lid wilt worden.
Kijk voor uitgebreide informatie over ons repertoire en onze activiteiten verder op deze site.

Kwaliteit en gezelligheid gaan bij ons hand in hand. Dus....wellicht tot binnenkort?

Wilt je kennis komen maken? Loop dan gewoon eens binnen, of meld je aan bij onze secretaris.
Bellen mag ook natuurlijk.

Wij repeteren elke donderdag van 20.00 u.- 22.00 u. in gemeenschapshuis 'Aen de Wan', Einsteinstraat 32 te Heer.
De contributie van het Koninklijk St. Caeciliakoor bedraagt € 12,00 per maand.

Nadere informatie

Secretariaat